Logo Gmina

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 20151
W sumie: 115501

News

News zdjęcie id 1528

Informacja o rozpoczęciu dystrybucji paliw stałych po cenach preferencyjnych

05.12.2022

 

 

 

 

 

W związku z uzyskaną informacją o terminach odbioru węgla asortyment "Kostka" i "Orzech" ze Składu Węgla w Częstochowie przypadających w okresie 5-12 grudnia 2022 r. Urząd Gminy w Kiełczygłowie zawiadamia mieszkańców o rozpoczęciu dystrybucji i sprzedaży węgla.

Poniżej przedstawiamy szczegółowy sposób dokonania płatności oraz odbioru węgla ze Składów.
1. Po pozytywnym zweryfikowaniu wniosku o preferencyjny zakup węgla pracownik Urzędu Gminy powiadomi drogą telefoniczną Kupującego o możliwościach odbioru przygotowanego blankietu dowodu wpłaty. Blankiet będzie można odebrać w Urzędzie Gminy w Kiełczygłowie, ul. Tysiąclecia 25, pokój nr 27.
2. Zaksięgowanie wpłaty na koncie Gminy jest podstawą do wystawienia faktury, która stanowić będzie jako dokument uprawniający odbiór węgla ze Składu wyznaczonego przez Gminę. Faktura będzie wystawiana i do odbioru w Urzędzie Gminy w Kiełczygłowie w pokoju nr 27.
3. Brak dokonania wpłaty w wyznaczonym na blankiecie dowodu wpłaty terminie jest równoznaczny z rezygnacją wnioskodawcy z zakupu i usunięciem z listy oczekujących lub przesunięciem w kolejce oczekujących na zakup do czasu uiszczenia wpłaty.

Przypominamy, że Gmina odbiera węgiel ze wskazanych przez organy rządowe składów spółek Skarbu Państwa nie mając żadnego wpływu na jego pochodzenie oraz jakość.

Wójt gminy zaprasza

Mariusz Mielczarek

Przyjęcia interesantów:

Urząd Gminy w Kiełczygłowie

ul. Tysiąclecia 25
98-358 Kiełczygłów
tel./fax: 43 842 50 28
e-mail: kielczyglow.gm@hot.pl
Czas pracy Urzędu:
Poniedziałek - Piątek - 7:00 - 15:00

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

marzec 2024
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.